Jag har syndat!

Vi var och handlade igår och passade på att köpa gottis till helgen, för att slippa gå till affären igen på fredag. Tror ni att jag lät bli godispåsen? NEPP. Här mofflades det godis igår kväll och det syns ju direkt på vgen. Inte ett enda hekto ner idag. Men det kan jag gott ha när jag är så dum så jag sätter i mig sånt som ska vara till helgen. Nu får jag ta nya tag idag och hoppas på att det kan bli ett par hekto ner till imorgon istället.

Idag ska jag och lillfisen till öppna försökolan efter att vi har lämnat stortjejen på dagis. Hon har blivit så stor nu våran lilla tjej! Ett riktigt barn liksom, inte bara ett mähä till bebis som bara äter, bajsar och skriker. Jag älskar verkligen när de blir så här stora och verkligen samspelar med en. Det är nu som de verkligen visar vad de är för sorts människor. Jag kan meddela att vi har fått ytterligare ett väldigt bestämt barn med inte allt för mycket tålamod. Jag vet inte alls vilka barnen kan brås på... :-)

Imorgon kommer systeryster förbi. Förhoppningsvis har hon några skor med sig som jag kan ha på lördag!

Nu ska jag gå och servera frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0