Hahaha!

Tittade just in på bloggen och fick se hur kortet såg ut. Hu, vad man ser ut. Ja, man kan ju lugnt säga att det inte kan vara allt för svårt för mig att försöka få till det lite och se något bättre ut innom en snar framtid! :-)

Men jag måste berömma mig själv lite oxå. Det är sjukt bra för att vara jag, det här med att jag tar mig ut och joggar. Nu har jag faktiskt kommit så pass långt att jag tom tycker att det är riktigt skönt! Iaf ibland... :)

Ett litet klagomål ska jag klämma in här i inlägget oxå. Min handled har pajat igen. S.K.I.T oxå! Jag vet inte vad jag har gjort,men jag har för mig att den gjorde ont ganska ofta när stortjejen var liten oxå. Det blir ju så att man bär runt på de små liven mest hela tiden.

Nutrilett- och joggingdieten fungerar fortarande rätt bra! Jag har gått ner 1,8kg sedan i söndags. et får jag väl vara nöjd med tycker jag!

Vi ska på 2års kalas på lördag och jag kan inte bestämma mig för om jag ska äta allt gott som jag vet att de har bakat, eller om jag ska försöka hålla mig även då... Jag tror att jag ska tillåta mig själv lite godsaker då. Någon gång ibland kan man väl få, eller?

Imorgon slutar sambon tidigt så då ska vi äntligen åka till Västerås och få barnvagnen lagad. Jag blir gaaaaaalen på sufletten som bara åker ner hela tiden!

Jag fixade en ny klänning igår. Nu håller jag alla tummar jag har för att den ska komma fram i tid! Den andra ska jag ta och skicka tillbaka. Jag är i större behov av att ha roligt för de pengarna, än att ha en klänning som är för liten som bara hänger i garderoben. Det är ju inte säkert att den sitter bra när jag väl kommer i den. Nepp, de kronorna jag sparar in där ska jag roa mig kungligt för istället! :-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ang handleden så kan det ju vara bra för dig att komma ihåg att du är släkt med mig och har det i dina gener... Sorry men det är bara att hoppas på att ålderdomens stelhet ska gör dig bätte... Vi är klena helt enkelt och klarar inte av när det blir för mycket anstängning på ett och samma ställe, typ handleder när man bär på barn...



Du är superduktig som tränar så bra.

Puss

2010-11-05 @ 13:54:01
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0