MVC.

Nu har jag varit på MVC. Ja, iof var det några timmar sedan, men jag passade på att vila lite och titta på en film i lugn och ro innan jag satte mig här.

Något grötande där nere blev det inte, men jag fick en tid till specialtistmödravården i morgon. Vi ska åka dit för att de ska bestämma om det blir någon igångsättning eller ej och om det blir så ska de bestämma när. Det ska bli lite spännande måste jag säga! Känns som att dagen då vi får se våran nya lilla äksling närmar sig.

Barnmorskan sa att det var en ytterst liten chans att de sätter igång redan i morgon, men man kan ju hoppas på någon gång de närmaste dagarna. Vi ska iaf äntligen ta itu med att packa de där väskorna som vi, eller kanske rättare sagt jag har tänkt att göra hur länge som helst.

Imorgon drar vi alltså till Uppsala. Håll tummarna för att vi ska få träffa våran bebis snart är ni snälla!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag håller alla tummar jag bara kan och tårna med. Ring om ni behöver hjälp med något =)

Puss

2010-05-25 @ 21:24:21
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0