Långledigt från bloggen.

nu har jag varit och är väl fortfarande inne i en riktig bloggsvacka. Den här bloggsvackan kommer av att jag är nere i en svacka hela jag. Jag vill ha ut bebisen nu! Jag är sjuuukt trött på att bara gå och ha ont i alla möjliga och omöjliga delar av kroppen, samla på mig mera och mera vätska för var minut som går, trött på att inte kunna ta ordentliga promenader. Framför allt så är jag trött på mitt humör som tyvär inte är det bästa pga allt det här!!!

Kom ut nu du lilla skrutt!

Jag får väl hoppas att den där uppmjukningen som BM skulle försöka sig på på tisdag fungerar. Helst med omedelbar verkan. Annars hoppas jag på en igångsättning. Annars vet jag någon som man inte ska vara i närheten av efter den 27:e. Jag kommer vara ett vrak som med största sannolikhet kommer att explodera för minsta lilla. Jag hoppas verkligen att jag slipper gå över. Det känns tillräckligt otäckt med förlossningen iaf, utan att behöva fundera på om bebisen kanske väger närmare fem kilo och kanske fastnar och inte har lika stor tur som PBP som de fick igång...

Förresten så vaknade PBP i natt och hade svårt att somna om. Hon är inne i en period då hon drömmer otäcka drömmar. Ja, det tror jag iaf... Då satt jag inne hos henne ett bra tag. Under tiden så fick ajg en massa hugg i underlivet. Bra, tänkte jag! Då kan jag ju träna på andning och avslappning. Det gick åt skogen kan jag säga! Det märks verkligen att jag inte har tagit mig tid och tränat den här gången. Känns inte alls bra, men jag får väl skylla mig själv.

Har börjat att packa väskan lite. Tänkte att jag faktiskt skulle kunna packa klart en väska till PBP så jag slipper springa runt och göra det när allt har satt igång. Hon har ju så pass mkt kläder på sig att hon klarar sig utan några ombyten och så. Kanske ska passa på att göra det i morgon.

Får se när jag orkar sätta mig här framför datorn igen.... Förhoppningsvis tittar lillen/lillan ut snart och då blir jag förhoppningsvis lite gladare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0