Äntligen skiner solen!

Hade tänkt att vi skulle gå till öppna förskolan idag, men som tur är så har jag inte sagt ngt till PBP än, för om man gör det så blir det ett himla liv om man ändrar sig senare! Nepp, idag blir det en promenad. Vi måste gå förbi MVC för jag glömde att hämta ut TENS-apparaten när jag var där i fredags. Utan den skulle jag nog känna mig väldigt ensam och hjälplös när värkarna kommer! Jag älskade min TENS förra gången. Kanske inte lika mkt som lustgasen, men bra länge hjälpte det med bara TENSen.

En promenad känns inte helt fel idag alltså! Det är dagar som denna som man verkligen kan njuta av att vara hemma! Även gårdagen var sådan, trots vädret. PBP som hade varit borta fredag-söndag var helt underbar. Vi stannade inne hela dagen och gjorde bara en massa myssaker och humöret var på topp hela dagen för oss båda. Underbart med sånna dagar! :-)

Nu längtar jag till sommaren! Sitta på stranden så där i lagom skugga med några vänner, bebis, karl och så klart PBP som badar i vattenbrynet med sin älksde Pippi baddräkt. Hon älskar Pippi för tillfället! Jag passade på att köpa en massa Pippisaker på lillaw.se när de hade storrea. Nu är PBP Pippifierad och hon ÄLSKAR det! :-) Skönt att kunna göra sin dotter nöjd så lätt! :-)

Ut i det vackra vädret!

Insåg just att vi måste leta rätt på en försvunnen krita först, innan jag glömmer bort det hela och någon ev målar tapeter och annat när jag vänder ryggen till... Det blir alltså till att krypa på golvet ett tag först. Sen ska vi ta den där härliga promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0