Snö, snö, snö...

Ännu en morgon med en massa snö. Känns som man kan det här nu och är redo att gå in inästa fas...

Har en stund på mig nu frmför datorn påmorgonen eftersom PBP fortfarande sover. Kanske inte så konstigt efterom hon inte fick ro till att somna förrän vid niotiden igår... Visst kan det vara skönt att få sova ut själv oxå, men hela dagen blir ju helt snurrig om det fortsätter så här. Allt blir förskjutet. PBPs lunchvila blir senarelagd och hon vaknar inte förrän hennes pappa kommer hem efter tre någon gång. Det gör att hon inte alls är riktigt så trött som hon borde vara vid sju. Fast på samma gång så är hon för trött för att orka vara vaken så himla mkt längre. Vet inte riktigt hur jag ska förklara situationen, men fel blir det iaf. Hoppas nu bara att grannarna inte har allt för mycket kvar att göra inne i sin lägenhet. Kanske kan det bli lugn och ro här på Eriksgatan någon gång framöver. Kan ärligt talat säga att jag längtar efter att bo i hus just nu! I ett hus kan jag tänka mig att man kan få lite meralugn och ro iaf. Vem vet, inom en tioårsperiod så kanske jag sitter där på min altan och sippar en god kall drink och lyssnar på när grannarna klipper sina gräsmattor. En riktig önskedröm just nu kan jag tillägga!

Det är sjukt hur länge det kan göra ont efter att man har fått ett ordentligt sendrag! Jag fick ju ett igår morse vid halv sex. Det görfortfarande ont i vaden när jag går. Vad är det egentligen som händer med benet när man får ett sendrag? Inte tusan är det trevligt när man har ett pågående och inte tusan är det roligt att gå och känna efterverkningarna av det i flera dagar efteråt. När det väl har gått över så är det säkert dags för ett nytt iaf... 

Känner att bloggen för tillfället inte har en speciellt positiv anda, men det är så här jag känner just nu och då behöver jag skriva av mig lite...

Ska försöka att komma ihåg att höra med Åsa från gamla jobbet om vi kan komma och hälsa på på fredag. Det var sjukt länge sedan som jag träffade ngn från Tunaberg! Kanske ska knalla in på fb på en gång och skicka iväg en liten förfrågan... 

Kommentarer
Postat av: Albertingebjorg

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-10-07 @ 11:44:16
URL: http://albertingebjorg.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0