Snart gammal på riktigt.

Fyller 27 år idag kan jag berätta för alla er som inte visste det.

Det blev lite mysmiddag med familjen. Fläskfilé med gräddsås och fetaost. Gratinerat. Till det ris och lite goda grönsaker. Mums vad gott det var! sen så kämpade vi lite med en jättegod 12 bitars tårta som jag skulle ha bjussat på idag. Det blev över tre fjärdedelar kvar... Sambon får ta med sig till jobbet imorgon.

Ja, kalaset blev inställt även idag. PBP hade feber igår kväll så då bestämde vi oss för att det nog var bäst att bara ta det lugnt idag. Hon har dock varit feberfri under dagen, men hostat en hel del så det var nog rätt beslut iaf.

Nu blir det en krya på sig-vecka, för på fredag åker hon med mormor till Eskilstuna. Barnfri helg alltså! :-) Det firas med en tjejmiddag hemma hos Sandra. Ska bli hur trevligt som helst! Sambon skulle fira sin ensamma kväll hema med ett låååångt bad. Jag brukar nämligen pika honom lite när han ska gå och ta sig ett bad och lovar att det inte ska bli så långt och sen kommer upp två timmar senare. Nu ska han alltså få bada hur länge som helst utan att någon bryr sig. Undrar om han fortfarande kommer att se ut som ett russin när vi går upp på söndag morgon? :-) Hoppas jag kan få lite sovmorgon då oxå! Det vore verkligen underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0