Ok, hälften är ju bättre än ingenting!

Solen skiner uten! Hurra precis vad jag önskat mig. Tyvär så står termometern på några grader mindre än vad man kunde önska. Men Herre min Gud, man kan ju inte få allt här i livet, eller hur!?!

Natten var lugn. Väldigt skönt! Det var bara ett vakningstillfälle och det var ju före klockan åtta. Tror att jag skrev om det igår. Sen sov PBP till fem i åtta i morse. Fattar ni vad skönt! Jag hann med ett sendrag, att ligga och mysa själv i sängen samt att läsa några kapitel i boken alldeles för mig själv innan hon vaknade till. När hon sover så där bra är det nästan så man blir orolig och tror att ågonting har hänt under natten. Den här natten ska jag försöka leva länge på. Jag sov ganska så bra själv oxå. Har annars lite svårt med det för tillfället. Hittar ingen bekväm ställning, bebisen livar runt, halsbrännan blir värre när jag ligger ner, för varmt i sovrummet och för kallt för att öppna ett fönster. Ja, listan kan göras hur lång som helst...
Men snart är det slut med alla dessa besvär. Då har jag bara två gullepluttar som håller mig vaken på nätterna. Ja, plus en karl som skulle kunna väcka döda med sina snarkningar ibland. Men men, det känns som att man har valt just de sakerna själv.

Idag ska vi gå ut och ta en skön promenad. Det kommer att bli en sen lunch så jag funderar starkt på att gå förbi något ställeoch inhandla något gott som vi kan äta. Återstår att se hur jag gör med den saken...

Nepp, om man skulle ta och klä på sig ordentligt och ta den där svängen ute nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0