Morgondagen.

Imorgon bitti bär det av till veterinären igen. Gustaf har en tandsjukdom. Har tyvär glömt bort vad den heter och orkar inte resa på mig för att nå papprena och titta efter... Lat kanske?

Hur som helst så ska han dit på morgonen för han ska sövas och opereras. Om jag förstod det hela rätt så ska de skära ner tanden och sy ihop tandköttet över det. Klart! Hoppas att det är så enkelt som det låter!

Jag är lite nervös inför den här gången. Han sövdes ju senast för ca en och en halv vecka sedan tror jag att det var. Han fick då tandsten borttagen. Det tog då jättelång tid för honom att återhämta sig. Vi var och hämtade honom vid tre. När jag gick och lade mig vid halv tio så var han fortfarande inte helt ok. Måste komma ihåg att tala om det när vi lämnar in honom!


Våran "lilla" sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0