Gör ost av fruns bröstmjölk.

Här är en karl som arbetar som kock och har kommit på den briljanta idén att göra ost av sin frus bröstmjölk. Han får dock inte servera den på sin restaurang än... Titta gärna på klippet.
http://video.se.msn.com/watch/video/fruns-brostmjolk-blir-ost/ahr2za6x


Kanske är det bara jag, men jag tyckte att det räckte bra med att bara vara min dotters kossa. Kanske tyckte jag det för att jag inte direkt hade något överskott av mjölk. Hade det sprutat hej villt från mig mest hela tiden så hade jag kanske varit glad om även karln hade mjölkat ur mig några gånger om dagen...

Kan ni tänka er att man sitter i lugn och ro i soffan och ammar sin lilla. Då kommer karln plötsligt in med pumpen i högsta hugg och utbrister - Vi har fått en beställning på fyra kilo ost! Sätt igång och producera nu.

Nej, för min del så är nog bröstmjölken till för mina barn. Bara! Och om de vill äta på restaurang någon gång så vill jag inte att de ska kunna beställa någontig som är gjort på min bröstmjölk.

Kan ju vara så att den här karln gör det mest för all gratis reklam som han får iom detta påhitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0