Vägning.

I morgon är det dags för första vägningen. Håller tummarna för att jag ska ha gått ner något hekto iaf. Det känns lite mer motiverande när det syns på en gång.

En kompis sa att hon skulle få köpa en sak när hon hade gått ner ett visst antal kilo. Jag funderar starkt på att unna mig samma sak. Typ vart efmte kilo kanske skulle vara lagom? Eller så kanske man skulle ha små presenter till sig själv för varje kilo och sen en lite större vart femte? Det är nämligen så att jag inte planerar att gå ner jättefort och då kanske fem kilo känns som en jättelång tid. Vi får väl se hur jag gör.

Nu har jag en liten tjej som inte alls vill vara för sig själv. Slut på tid vid datorn för idag alltså.

God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0