Sova kan man göra när man blir pensionär!

Just så känns det nu.

Visst, det är så det är att vara småbarnsförälder kanske ni tänker. Vore det bara för barnen så skulle jag vara riktigt utvilad idag. Jag har nämligen bara varit uppe hos PBP en gång i natt och lillasyster har inte flaxat runt allt för mkt.

Det är nämligen så att vi har någonting så trevligt som grannar. Grannar med semester skulle jag tro. Ganska så unga karlgrannar med semester som gillar att dricka ordentligt på onsdagarna. Herre min Gud vilket liv de förde. Vid tvåtiden lyckades jag äntligen somna trots oväsendet. För att sedan vakna av PBP vid tre och sedan av sambons klocka vid tjugo över fyra och till sist för dagen vid halv sex. Inte riktigt vad jag kallar en god natts sömn...

Idag riktigt längtar jag till vårat framtida hus. Där ska jag totalisolera ett rum och sedan stänga in mig och bara njuta av den totala tystnaden! Är ni riktigt snälla kanske ni kan få låna rummet någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0