Slut.

Nu har jag bestämt mig för att det är slut med godis för min del. Sedan andra halvan av graviditeten så har jag ätit en hel del godis och nu på slutet så har det varit nästan larvigt stora mängder som har åkt in i munnen varje vecka.

Nu har jag dock tröttnat ordentligt på att se ut så här som jag gör! Jag har tio kilo kvar tills jag kommer ner till den vikten jag hade när jag blev gravid. Kommer jag dit så är jag ganska nöjd. Dock skulle jag helst vilja gå ner ytterligare tio kilo, men de ser jag för närvarande mest som en parentes som liktsom får komma senare.

Början till att gå ner dessa första tio kilo är alltså att sluta äta godis samt att börja ta promenader. Så småning om är det även tänkt att F&S ska få sig några besök i veckan, men det får komma om ett tag. En sak i sänder.

Jag tänkte att bloggen kommer att få fungera som min viktdagbok ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0