Lohoseher.

Är det inte så han säger den galloperande dektektiven?

Lite så känner jag mig just nu. Ligger i soffan, suger på en klubba och tittar på bantningsprogram på TVn. Det måste nog vara höjden av lathet, eller hur? Att ligga och titta på när andra tränar medans man äter godis själv. Det som är bra med klubbor är ju iaf att de räcker länge. Man äter inte så många på en kväll.

Jaja, fom i sommar får det bli lite skärpning på mat och träningssidan. Känns det som att ni har hört den förut, eller?

Satt i morse och tittade på det här med studiebidrag och lån. Jag har ju tänkt att jag ska börja läsa till förskollärare 2011. Helst av allt så skulle jag gärna skjuta upp det ytterligare några år tills barnen är lite större, men ska man få jobb så är det ju helt klart en fördel att ha en utbildning! Drömmen vore att någon sa att här får du ett långsiktigt jobb, inte bara ett timvik i några månader. Och att jag sen skulle kunna studera när det skulle passa mig liiite bättre. Men, men, det är väl bara att inse att det inte kommer att hända och att det bara är att ta tjuren i hornen om ett år. Vem vet, det kanske tom blir riktigt roligt? I vilket fall som helst så ska det bli fruktansvärt skönt när det hela är över! :-)

I morgon är det då alltså premiär för öppna förskolan för det här året. Gissa vilka som kommer stå där och banka på dörren prick klockan nio... PBP gick och lade sig redan klockan sex idag. Hon var sååååå fruktansvärt trött! Kan tänka mig att det berodde på att hon fick sova middag så himla tidigt idag. Hon skulle ju hinna vakna så hon kunde bjuda sin far på de supergoda chokladbollarna som vi hade gjort på fm. Han var nämligen hem en sväng på lunchen. Jag får nog ta och räkna med att hon kommer att vakna ruskigt tidigt i morgon. Alltså så kommer jag inte att sitta här allt för länge idag...

Kommentarer
Postat av: Cremation

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-06-08 @ 21:21:32
URL: http://cremation.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0