Lugnt.

den senaste veckan har det varit stiltje här på bloggen. Anledningen till det är att jag har varit så sjuuukt trött! Det har nämligen varit lite si och så med lillfrökens sovning. Det påverkar ju mig i ganska så stor utsträckning. Här om natten var jag vaken mellan halv elva och tjugo i fyra. PBP hann ju somna om korta stunder då och då,m en själv så ligger man ju bara på helspänn och tänker på att det snart är dags att gå upp igen. Som tur var så var ju sambon hemma så jag kunde sova lite extra länge mitt på dagen.

Senaste veckan har även varit jättemysig! Sambon hade lite semester som han behövde ta ut och passade på att ta fredag och måndag. Det blev en jättelång helg med bara familjen. Så himla skönt! PBP äääääälskar verkligen när hennes pappa är hemma.

Lilljäntan har börjat att skojja en massa. Hon vägrar för tillfället att ge mig några pussar. Hon som alltid har varit så himla pussig och kramig av sig. Nu när jag frågar om mamma får en puss så får jag ett stort NeeeeeeJ til svar samtidigt som hon springer åt andra hållet. Frågar jag däremot om pappa ska få en puss och kram när han kommer hem så säger hon JA och nickar. Och mycket riktigt. När sambon kommer hem så springer PBP skrikandes till dörren och ger honom både en puss och kram. Man kanske kan säga att jag är liiiiite sotis för tillfället. Men jag hoppas verkligen på att det bara är en fas!

För övrigt så har dagarna rullat på som vanligt med besök på öppna förskolan och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0