Jobbiga dagar!

De senaste dagarna har varit lätt ansträngande om man säger så! PBP är knappt glad över huvud taget. Visst är hon det ibland, men det känns som att största delen av dagen går åt till att skrika.

Jag tror att hon inte mår helt ok. Det är ingenting som jag direkt kan sätta fingret på. Hon har ingen feber, men är väldigt gnällig och svår att behaga, för att inte säga omöjlig ibland. Idag åt hon dåligt oxå. Dåligt för att vara hon alltså... Hon har även sovit väldigt länge under dagtid de senaste dagarna. Hon brukar inte sova mera än 1,5 timmar. Nu har hon varit uppe i ästan det dubbla. Enda gången som hon är glad några timmar i sträck är när vi är på öppna förskolan. Så vi har varit där som vanligt. Jag tror inte att hon är sjuk och har ngt som smittar, utan jag tror att hon eventuellt kan ha en reaktion på svinsprutan nr 2 som hon tog i fredags. Hoppas bara att det går över snart så hon kan bli våran glada lilla skitunge i stället! Det är så mkt skönare både för oss och henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0