Tidig morgon.

Juldagen blev tidig. Jag hade gärna haft en sovmorgon, men ger den till sambon istället.

Vi hade en jättetrevlig julafton hos svärföräldrarna igår. Början var lite jobbig då lillskruttan bara skrek hela tiden, men när jag väl fick henne att somna vid fem så blev det lugnt och skönt! Men somnar barnet vid fem, så kan man ju inte förvänta sig att få sova alltför länge... Ibland önskar jag att sambon var lite mera lättväckt så jag kunde få sova någon morgon. Fast å andra sidan är just de här morgontimmarna ganska så mysiga!

Idag åker vi till Eskilstuna till mor och far. Det ska bli så mysigt, för nu var det länge sedan vi var där. Vi ska vara där vid två, men jag tror att vi kanske försöker åka lite tidigare så man kan hinna med att vara ute en stund. Man får passa på när man är på landet!

Vi måste försöka få tag på en öppen affär oxå. Jag ahr nämligen missat att köpa ramar till korten som vi ska ge bort... Hoppas vi hittar någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0