Lite bilder från förr.



Här har vi tagit en liten paus i Strängnäs. Vi är på väg till Mariefred för att säga hej till kusinen med familj.



Gissa om vi blev lite snopna när det bara var katten som var hemma. Fast ett telefonsamtal senare så fick vi lite fika... :-)



Här har vi ena dagen cyklat till Eskilstuna hem till mor och far. Det här var andra dagen. Då vi skulle hem alltså. Jag är figuren till vänster på bron. Där går jag stortjutandes med min cykel brevid mig. Jag har nämligen en sjuk höjdskräck och jag kan berätta att Strängnäsbron är liiiite för hög för min smak. Jag fick någon sorts panikattack och kunde verkligen inte cykla. Att gå gick hjälpligt, fast benen skakade rätt så bra... De andra gångerna när vi skulle förbi Strängnäs så tog vi den lilla bron istället. Mycket trevligare om ni frågar mig! :-)

Här kommer bilder från själva målet med våran cykelträning. Vi cyklade till Nynäshamn och tog sen båten ut till Nåttarö där vi tältade.

Så här pigg ser man alltså ut efter 15 mil på cykel.



På båten.



Fortfarande glada efter att ha satt upp tältet...

Kolla på resten av bilderna så förstår ni varför jag ääääääälskar den här ön!








Ser ni älgrumpan? Vi var ute och gick. Jag visade karln ön. Han kallade det för att vi gick vilse. Håller inte alls med. Hur mycket vilse kan man gå på en ö liksom... Gå längs med vattnet så kommer man fram förr eller senare tyckte jag. Och gick det gjorde vi verkligen i några extra timmar... :-) Envis? Jag? Nej, det kan man väl inte säga. Alldeles för stolt för att vända tillbaka. Vi sprang iaf på en älg på promenaden. Tror att alla tre blev lika chockade och det tog ett tag för älsklingen att få fram kameran. En liten älgrumpa blev det iaf på bilden.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag undrar varför ni inte har bilder från slutet av denna resa med hemfärden och allt =) Hehe

2010-12-18 @ 08:10:12
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-19 @ 00:45:33
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja du Ellinor... Kan det vara för att vi höll på att drunkna av all regn som kom under natten och sen fortsatte dagen efter. Och så blev det ju bil hem istället för cykel. Vi ville ju liksom inte cykla 15 mil i det busvädret som var. Tack för skjutsen!

2010-12-19 @ 15:11:38
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0