God morgon!

Dagen som var så underbart mysig igår blev till en inte riktigt lika mysig natt... Inte jättehemsk heller, men tillräcklig för att ögonen ska försöka tränga ut ur sina hålor och för att jag nästan ska till och ringa Magnus Samuelsson för att be om hjälp för att lyfta huvudet...

Jag är alltså sjuuuukt trött!!!

Gick och lade mig i bra tid, för jag tänkte att det skulle vara skönt att få sova ordentligt... Vid halv ett vaknade lilltjejen. Hon somnade om vid tre efter att jag hade mutat med välling och gjort storrengöring i näsan.

Karln gick oxå och lade sig tidigt för att jag inte skulle behöva ta båda barnen under natten. Det var ju en väldigt trevlig tanke, men gissa vem som kom ut i hallen och var jätteledsen vid halv fyra... Jo, stora tjejen så klart! Hon hade vaknat och förstod inte att hennes pappa låg brevid eftersom han inte syntes så mycket. Han hade nämligen dragit täcket över huvudet. Så efter att ha tröstat och nattat henne, så fick jag sova fram till halv sju. Härliga nätter... :-)

Nu blir det städning och pulkaåkning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0