Flisan.

Nu bär det snart av mot Flisan. Öpnna förskolan alltså. PBP blev så glad när jag sa att hennes kompis Anton kanske skulle dit. Det är så roligt nu när de på riktigt kan visa att de tycker om en person och längtar efter att få träffa någon!

Det var som en morgon förra veckan tror jag att det var. Jag och stortjejen låg i dubbelsängen och myste lite innan det var dags att gå upp och göra frukost. Då sa jag jag ålskar dig! Och fick ett jag älskar dig mamma tillbaka. Urhärligt! Sen efter en stund så sa hon: -Jag älskar pappa hemma hela tiden. Hon älskar alltså när hennes pappa är hemma. Gullunge! :-) Det är så mitt modershjärta smälter ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin måndag! :)

2010-12-06 @ 09:25:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Elin

Det samma! Vi hade det jättetrevligt på öppna förskolan!

2010-12-06 @ 12:30:46
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0