Nu är den slut igen.

Vilken, kanske ni undrar? HELGEN så klart! De går så fortansvärt fort nu för tiden!

Jag känner mig lite stressad. Jag kan göra det när jag inte har några planer över huvud taget. Kan nämligen få krupp på att bara vara hemma ibland! Kanske skulle ta med mig barnen på en sväng till kungsbyn och titta på djuren. Fast det vill jag helst göra på fm och frågan är bara hur pass tidigt de öppnar...

Är det någon som har ett förslag på vad vi kan hitta på? Jag blir segare än vanligt i huvudet när det är sånt här väder ute.

Måste säga att den hör helgen har varit väldigt skön! Jag har bara haft en sån skön känsla i kroppen. Härligt! Hoppas nu bara att veckan fortsätter i samma tecken!

Mistluren har satt igång med kvällsskriket, så nu är det slutskrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0