Lite tid över...

... och då är man så trött att man kan spy!

Men jag ska väl passa på att utnyttja de sista vakna minutrarna hade jag tänkt.

Idag var första dagen som PBP gick till förskolan efter inskolningen. Hon grät när vi gick, men sen så hade dagen gått utmärkt! Skönt att höra! Hon verkar gilla att vara där och leka och hon vill inte gå hem. Hon blev oxå väldigt sur när jag sa att hon inte skulle tillbaka imorgon, utan får vänta hela fyra dagar till nästa gång hon ska dit. det är ju en halv evighet för henne! Hon skulle nog vilja vara där varje dag. :-)

Vad finns det mer att skriva om ang mitt inte så händelserika liv... Jo, just det. Idag har jag tagit min första tur på motionscykeln på väldigt länge. Baken har inte sagt upp sig helt än, men man får väl vänta och se om den går att använda imorgon. Det är verkligen hemskt vadont man kan få av en cykelsadel när man inte har cyklat på länge. Jag har ju sagt att jag ska köra tjejvättern med en kompis nästa år, så det är väl hög tid att sätta igång och träna. Tännkte att det kunde vara bra att passa på att göra det de dagar som PBP är på dagis. Lillasyster sover ju oftast en lite längre period någon gång under de timmarna.

Har kommit in i en liten svacka med den här viktnergången... Förhoppningsvis sätter förbränningen igång lite mera om jag utökar motionsdelen med cyklingen. För tillfället sitter jag och proppar i mig äppelbåtar på kvällarna istället förgodis. Jag är barnsligt förtjust i äppelbåtar. Är det inte konstigt att det smakar så mycket bättre med äpple skuret i klyftor än att bara äta det rakt av?

Det låter som at någon av de små är på väg att vakna, så nu är det nog dags att säga god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0