Helgen.

Igår blev det en heldag i Uppsala. Längsta tiden spenderades på IKEA. Tjejerna var jätteduktiga, så jag slapp få spunk och kunde gå lugnt och ha riktigt trevligt inne på affären istället för att jag bara springer ut snabbast möjligt. Det gör jag nämligen om barnen inte är glada. Jag har verkligen aldrig tyckt om att gå på IKEA, men har börjat gilla det mer och mer. Blir jag stressad så kommer dock den gamla Elin fram och som bara vill fly fältet så snabbt som möjligt. Men som sagt, igår gick det bra.

Vi var även på babyland och köpte upphöjning till stol, så nu sitter PBP på en vanlig stol när hon äter. Plötsligt så blev hon ännu större. :-) Bra om hon kan göra det, så slipper vi köpa en ny barnstol som bara skulle användas en liten stund.

Kollade även på en ny bilbarnstol. Hittade en till extrapris som vi antagligen kommer att köpa.

Sen en tur till coop. Fick ett ryck och blev sugen på kex med tapenade. Gud så gott det var!!!! Det var det bästa jag hade ätit på bra jäklarns länge! Smaken i munnen imorse var dock inte lika god...

Idag har vi inte gjort många knop direkt... Tvättat och plockat undan en massa kläder som PBP fått. Hon har dock  fått mer än vad hon har plats med. Det blir en ordentlig påse till mormor och morfar och mycket extrakläder på dagis. Måste bara komma ihåg att märka kläderna. Hon börjar ju om drygt en vecka. Våran lilla tjej blir stor och börjar dagis. :-)

Måste ta och dammsuga av lite. Barnens farmor och farfar kommer förbi med kusinen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0