Vilket väder!

Herre min Gud vad det snöar! Det är snart slutet av april och snön lyser vit på taken, endast tomten är vaken... Jag antar att det är det här som kallas för just aprilväder. Sol, regn, hagel och snö om vart annat.

Men nu är det snart maj och då ska vi väl förhoppningsvis slippa snön åtminstonde.

Ska snart hoppa in i duschen, för jag måste packa ihop oss och åka upp till svärföräldrarna där PBP ska vara i några timmar medan jag är på MVC samt passar på att ringa några samtal som jag behöver ringa. Sånt är ju stört omöjligt att göra när lilltjejen är hemma. Hon förvandlas till ett litet monster så fort någon av oss sätter telefonen vid örat. :-) Skönt att få det gjort utan något störningsmoment i närheten!

Nu är det bara några få dagar kvar till kryssningen. Det där med att sitta på däck och mysa känns ju inte alltför lockande just idag om jag ska vara ärlig, men resten av resan ser jag verkligen fram emot!

Nehepp, duschen var det visst...

Kommentarer
Postat av: Erlingkajsa

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 18:35:21
URL: http://erlingkajsa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0