Vilken härlig dag!

Gud vilket härligt väder det var idag. Iaf på förmiddagen när vi var ute. Vi hade bestämt träff med Camilla och Linus på lekplatsen. Det tyckte PBP var en riktig höjdare kan jag berätta!

Vi avslutade vår lilla "date" med en glass på torget i solskenet. Snacka om att få äkta vårkänslor då!

Efter middagsluren verkade PBP lite mera lättstött än vad hon brukar vara direkt efter att ha sovit. Hon åt bara en liten bit äpple och när hennes far kom hem och det var dags för att äta, så ville hon inte alls ha mkt mat. Jag kände på henne och hon kändes lite varm. Det visade sig att hon hade 38,1 grader. Inte mkt, men iaf... Hon håller på att få några kindtänder, så jag hoppas att det är de som spökar och inte en omgång till med hög feber. Speciellt inte nu när vi ska vara borta söndag till måndag! Hon har ju inte haft några problem med tidigare tänder, men det aknske de inte behöver ha varje gång. Vad vet jag...

Jag känner mig verkligen helt slut! Kanske kan bero på att mitt järnvärde var lite i lägsta laget sist jag testade det. Blir kanske så illa tvungen att käka några järntabletter. Inte vad min mage vill ha, men vad gör man inte för att inte behöva känna att man vill sova hela dagarna. Bäst att prova några dagar och se om det hjälper någonting.

Slut i huvudet=Slut på inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0