Torsdag.

Nu är det snart helg igen. Tjohooo!

Sitter för en gångs skull alldeles ensam här hemma. PBP är hos farmor och farfar och busar med kusinen Maja. Anledningen till detta är att jag har varit på MVC nu på morgonen.

Allt såg bra ut (om man blundar lite för viktendå rå....). Låg lite på gränsen när det gällde HB-värdet, men jag har ju tabletter hemma. Gäller bara att komma ihåg att ta dem. SF-måttet hade ökat mkt sedan förra gången tyckte BM så jag fick gå och göra ett litet ultraljud för att se efter så att barnet verkligen låg med huvudet nedåt. Det gjorde det. Så det var ju bra antar jag. Nu ligger jag precis på den översta sträckade linjen. men, men, men det betyder ju inte alls att barnet är stort påminde BM mig om. Den har lite mera plats att sjunka ner på. Vi får väl se... På tisdag är det iaf dags för tillväxtultraljudet. Ska bli spännande tycker jag! 

Ska ta och boka kryssningen nu när jag har tid att sitta alldeles själv och faktiskt tänka lite utan att bli avbruten. Roligt att ha någonting att se fram emot! 

Solen börjar så smått att titta fram och fåglarna kvittrar för fullt. Ser ut att bli en riktigt mysig dag! Kanske ska ta mig en promenad upp och hämta PBP. Frågan är bara om jag kommer att få sota för det senare... Kanske är lika bra att ta bilen och i sånt fall ta en kortare promenad på em. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0