Skönt att det är fredag!

Kan lugnt säga att jag längtar efter att få hem min karl  idag. Här hemma sprutas det nämligen av sonr, slem från ostar och nysar, tårar och ett allmänt pisshumör om man får säga så. Även ett mkt frekvent och domderande MAMMMAAAAAAA får hon ur sig det lilla livet. Jag är HEEEEEELT slut!

Tänkte efter att vi hade varit på promenad att hon skulle vara trött och sova länge till middag. Jo tjena! Det kunde ju jag få tro. Hon sov 1,5 timmar som hon gör när hon är frisk och kry. Kan hon liktsom inte tycka att det är mysigt att ligga kvar i sängen och dra sig en stund sen? Mitt huvud behöver vila lite extra känner jag. Kanske är det så att hennes baciller även har hoppat till oss andra i familjen... Attans i sånt fall! Aldrig roligt att vara sjuk. Speciellt inte om de andra i familjen är sjuka. Då har man ju ingen som tycker lite extra synd om en... :-(

Just nu för tillfället har vi det faktiskt ganska så lugnt och skönt! PBP har äntligen hittat någonting som roar henne. Väldigt skönt måste jag säga.

Snart dags att börja med maten. Idag blir det stekt fisk med ris och saffransås. Hoppas det kommer att smaka bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0