Sjuka.

Här hemma är vi nu alla mer eller mindre sjuka. Förhoppningsvis är feberperioden över, men förkylning, hängighet blandat med lite pollenallergi gör hemmet till ett inte alltför glatt ställe att vara på...

Jaja, det ska väl vara över snart hoppas jag!

Det är ju bara det att orken tryter och så. Det betyder att jag inte ens har kommit i närheten av datorn de senaste dagarna. Typ tusen olästa mail, en miljard uppdateringar på fb som jag har missat för att inte tala om allt som det har skrivits i bloggarna som jag följer. Självklart har det inte heller blivit någonting uppdaterat här på min egen blogg.

Jag hade tänkt att jag skulle skriva lite om hur det gick igår när vi var på tillväxtultraljudet, men jag är så trött att ögenen håller på att ploppa ut, så jag måste nog skjuta upp det någon dag eller så.

Hoppas att alla ni som läser håller er friska och krya i det fina vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0