Resan är bokad och klar.

Nu äntligen är kryssningen bokad och betald! Det blev inte riktigt den hytten som jag hade tänkt från början, men det blev bra iaf. Vi kommer att åka med silja till Åbo på en dygnskryssning. Hytten blev inte en de luxe som jag hade tänkt, utan en A premium. Det skillde i storlek på hytten samt på ett kylskåp och att det ingick frukost i den första. Priset skillde det dock nästan 1200:- på! Detta tack vare att jag kunde använda intjänade bonuspoäng om jag bokade den billigare hytten. Dubbelsäng e det iaf och TV. Det känns som att det är det viktigaste. Byxpress och annat sånt använder jag inte så ofta om jag ska vara helt ärlig... :-)

Det ska iaf bli fruktansvärt skönt att komma bort hemifrån en liten stund! Det märkte jag tidigare idag när jag var ensam hemma i ett par timmar. Jag är verkligen aldrig ensam nu för tiden. Ibland kan det vara så himla skönt att bara ha en stund för sig själv och göra bara precis det som man själv tycker är viktigt. Det kan ju vara att ta ett bad, läsa en bok, städa, stryka eller bara pilla navelludd och tänka på absolut ingenting. Nu kommer jag inte att vara själv på kryssningen eftersom sambon kommer att vara med, men VI kommer att vara ensamma som par och det är precis lika viktigt!

Hoppas att det är fint väder när vi åker iväg! Det är ju så mysigt att sitta på däck och njuta av solen!

Jaja, nog pratat om min kryssning. Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0