Kort om helgen.

I lördags så var jag och PBP på mammaträff. Roligt att se hur stora alla barnen blivit! Jag måste nog säga att jag tror att PBP har hittat en favoritkarl, nämligen Henrik. Hon verkar gilla honom skarpt! :-) Tack så mkt för en trevlig fm! Sen fick vi besök av svärföräldrarna. De kom två timmar tidigare än vad de hade sagt, vilket medförde att PBPs sovstund mitt på dagen bara var att glömma. Till slut var hon så fruktansvärt trött att hon somnade i min famn. Det har hänt en gång förut och då hade hon över 39 graders feber. Hon var sjukt trött helt enkelt!

Hon blir inte riktigt av med hostan som hon har dragit på sig den här förkylningsomgången. Jag vet ju att just hosta kan sitta kvar i flera veckor och speciellt på PBP. Läkaren misstänkte ju att hon hade förkylningsastma och då blir lätt sånna här saker långdragna. Hoppas det går över snart bara.

Jag har en sak som jag har funderat lite kring. Tog upp det med sambon och vi kom fram till att det egentligen inte finns någonting direkt som man kan göra åt saken, fast man kanske skulle vilja lite... Låter kanske väldigt kryptiskt och så, men jag tror inte att jag vill skriva någonting om det just här. Anledningen till att jag ändå kanske skriver lite A och inte fortsätter med B är för att jag själv ska försöka komma ihåg att ta upp det med någon annan, för att se hur den personen tänker i frågan....

Idag har iaf min mor och far varit här. Alltid lika trevligt att träffa dem! De bjussade på mat och glass. Det tackar man ju aldrig nej till, eller hur?!? Tack så mkt!

Sen ska jag passa på att gratta min kära systeryster som har vunnit en mkt fin rosett på "sin" lilla pålle.

Visst har det varit sjukt väder idag! Det har verkligen varit ngt för alla smaker. Nästan iaf. Sol, molnigt, sol, regn, sol, blåst, sol, hagelstorm. Är det aprilväder i ett nötskal, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0