Hejsan!

Idag var första gången på riktigt länge som vi var på öppna förskolan. Det var verkligen med blandade känslor som jag gick dit! Det var ju ett sånt underbart väder ute! Då känns det lite så där att gå och sätta sig inomhus och uggla. Men jag tänkte som så att vi kan ju alltid gå till lekparken imorgon om det är fint väder.

Träffade Camilla och Linus på Pluto. Trevligt, trevligt! Ser ut som det kommer att bli en liten lekdate på fredag. Då packar vi ihop oss och går till öriket. PBP älskar att vara där och om hon är nöjd så är ju även jag lite mera nöjd. :-)

Var och halvstorhandlade idag. Lilltjejen var på ett strålande humör! Underbart! Jag tycker att det är lite smått stressande när hon bara skriker i affären. Visst satt hon och ropade efter mig när jag gick iväg och skulle hämta någonting, men det var ju inte på ett argt sätt. Det var mest bara gulligt! :-)

Nu är det mindre än en vecka kvar till kryssningen. Det ska bli sååååå jäklarns härligt! Hoppas det blir fint väder så man kan sitta ute på däck och njuta lite av solen oxå. I vilket fall som helst så ska det bli väldigt skönt att slippa laga mat och få sova precis närjag känner att jag behöver det! Och sen är det ju skönt att få lite ensamtid med gubben oxå så klart!

Har suttit och beställt lite barnkläder på lillawoutlet.se. Fick ett mail med en rabattkod, vilket gjorde hela köpet 25% billigare. Även de varor som redan var nedsatta. Sådant gillar jag! :-) Får se om sakerna passar när de kommer...

Jag ser verkligen fram emot besöket på MVC på torsdag. Hoppas jag verkligen kan få fram hur jag tänker och känner inför förlossningen nu! Vi får se hur det går.

Jo just det. Jag skulle ha gått och klippt håret i fredags. Glömde bort det och frisören ringde. Bokade ny tid i dag. Gissa om jag kom ihåg den. NEPP! Snacka om piiinsamt! Nu fick hon vänta förgävels på mig en gång till. Ska nog ta en sväng förbi där imorgon och be så fruktansvärt mkt om ursäkt och boka en ny tid, igen... jag måste nog ställa telefonen på larm eller ngt sånt för att inte glömma bort även nästa tid.
Om jag på senare tid har glömt ngt som jag borde ha kommit ihåg så ber jag så hemskt mkt om ursäkt! Min hjärna existerar knappt för tillfället. Jag undrar verkligen hur länge det ska kunna fungera över huvud taget? Kommer jag att ha en hjärna när jag är 40 tex? Men det är ju så himlarns långt till dess, så då kanske de kan laga hjärnor med lite superlim, eller transplantera dit en ny, eller ngt annat fiffigt som de har kommit på då. ;-)

Tror att det är dags att ge den lilla fungerande hjärnbiten lite vila. Blev inte så mkt i natt nämligen. Drömde en massa konstiga drömmar. Sambon hade nämligen kollat på skräckfilm... Så pass lättpåverkad är jag just nu. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0