Barnbidrag=Shopping!

ja så blev det just den här månaden iaf. Jag fick ha pengarna på mitt konto och känna mig lite rik iaf under dagen. Efter maten gick vi nämligen och köpte nya skor till PBP. Två par blev det. Sen fick hon även ett par shorts och så köpte vi två bodys till nya bebisen. Sen kan jag säga att pengarna var tokslut! Ska se om jag ev kan få upp bilder på de nya skorna. Jag har inte fått mobilbloggningen att fungera på den här sidan nyår. Ska ta och försöka idag igen och hoppas på att det fungerar.

Jo, visst ja! Ni ska få höra en liten kommentar som jag fick av min käre sambo här i helgen. jag kom från duschen och solen sken, vilket gör att ljuset i lägenheten är så där underbart avslöjande. Då får man höra detta. -Men älskling, vad mycket sträck du har fått. För er som inte riktigt hängde med i svängarna så kan jag berätta att han syftade på alla de gräsliga bristningarna som jag har fått över precis hela magen den här graviditeten. Han sa det bara som ett enkelt konstaterande. Som om det var någonting jag hade missat, som skräp mellan tänderna, lite sås på kinden eller ett hål i en strumpa. Tror ni jag blev lycklig över att höra att även resten av världen lägger märke till min för tillfället helt gräsligt fula mage. NEJ, det blev jag inte!!! Man tycker ju att han kunde ha hållt det lite för sig själv, men å andra sidan så hade han ju rätt. Jag har ju fått många sträck på magen den här gången! Hoppas bara att de försvinner eller åtminstonde bleknar ordentligt när bebisen äntligen är ute!

        
karinlinneal.blogspot.com    alltombarn.se                 terese.wordpress.com

Googlade lite och såg att jag inte är den enda med magen full med bristningar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du ska lägga upp en bild på din underbara mage som innehåller en av de mest värdefulla skatter som finns!!!!

2010-04-20 @ 21:22:16
Postat av: Elin

Jag har en blid upplagd från när jag var gravid med PBP. Jag tror att det får räcka. Titta du på den och lägg sedan till bristningar över hela magen så vet du hur den ser ut nu.

Visst är resultatet värt alla bristningar, men de är banne mig inte vackrare för det!

Kram

2010-04-21 @ 20:43:02
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0