Söt va?!? :-)



Så här ska tydligen den lilla ärtan i min mage se ut för tillfället. Sötare barn är väl svårt att hitta. Hahaha! :-)
2-4 mm lång ska den tydligen ha hunnit bli oxå.

Förra gången hade jag störtkoll och var ute på sidor där man kunde följa fostrets uteckling hela tiden. Nu har jag liktsom glömt bort det. Hinner inte riktigt med känns det som. Fast det gör jag ju egentligen. Jag har ju kvällarna på mig. Idag är jag konstigt nog inte alls lika trött som jag har varit de andra dagarna. Bortsätt från lite yrsel så har det varit ganska så bra fart på mig!

Jag har tex gjort en jättegod köttsoppa och ett enormt lass med pannbiffar som nu ligger och väntar i frysen. Fixat lite här hemma och så.

Synd bara att jag inte gick ut på dagen! Fat vi tog en långpromenad efter maten iaf. Det var verkligen jätteskönt! Solen sken samtidigt som höstkylan märktes lite så där lagom mkt. Underbart! PBP är så himla duktig på att gå nu! Hon vill helst gå hela tiden när vi är ute, men vill man ha lite fart på promenaden så får man stå ut med lite skrik. Å andra sidan så går man ju typ dubbelt så fort när man har ngn som sitter och skriker på en... Det är ju iof bra, antar jag! Det åkte förbi en man på inlines och stavar urnder promenaden. Gissa om PBP var imponerad!!! Ögonen var stora som tefat och smilet gick från öra till öra. Så himla härligt att se!

Jag har ju ingen riktig koll, men jag har fåt för mig att det är idol idag. Ska gå och kolla om jag har rätt eller ej.

Kommentarer
Postat av: Annika kusinen

grattis kusin!! så du är gravid nu alltså?! =D

2009-09-24 @ 07:02:21
Postat av: Elin

Tack tack!Japp, nu e jag på tjocken igen! Fast det är ju fortfarande väldigt tidigt i graviditeten...

Kram kram

2009-09-24 @ 07:15:57
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Annika kusinen

jättekul ju!!! många kramar till er alla =)

2009-09-28 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0