Saker som inte finns där man tror...

Sambon skulle ju som jag berättade igår köpa gravtest idag. Kan var på coop och tog ett sånt här paket.
RFSU Graviditetstest - 2st Sticka
Eftersom jag aldrig har använt ett sånt här tidigare så var jag så klart nyfiken och öppnade paketet för att läsa hur man skulle göra. Döm till min förvåning när det enda som fanns i paketet var själva var själva  beskrivningen. Inga stickor alltså... Jag vet inte ifall det är så att han missade ngn skylt om att man ska gå till kundtjänst för att få stickorna eller om det är ngn som har snott dem. Snopet var det iaf! Det blir till att gå tillbaka till coop imorgon och få med sig en ask med stickor i morgon istället.

Tur som tusan att jag kollade på en gång och inte på lördag morgon då jag hade tänkt att använda den första stickan. Om jag inte har fått mens ännu då vill säga. Den andra stickan sparas till på måndag då jag har fått order från RPC att ta gravtestet.

Min fråga om det nu är så att det är ngn som har snott dem är: Vem faan snor ett gravtest? Det är ju ingen dyr sort heller. Tror att det kostade 68:- för två st. Billigt som bara den. Det borde väl de flesta kunna betala, eller?

Ja ja, bara jag får nya så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0