Nere.

Känner mig riktigt nere idag! Det är det här med bebis som spökar. Det känns som att mensen är på väg och det känns piss!!! Jag vill verkligen inte bryta ihop så mkt som jag har gjort de tidigare gångerna. Jag måste ju kunna ta hand om PBP... Det känns hemskt att veta att i morgon eller i övermorgon så kanske jag kvalar in till världens sämsta mamma tävlingen. Det är väldigt mkt känslor som snurrar runt i huvudet just nu, men värst är nog just denna skuldkänsla i förväg jämtemot PBP.

Men det är väl bara att ta och rycka upp sig, kanske ni säger. Eller varför ta ut sorgen i förväg. Kan bara säga att det är inte så jäklarns lätt. Man styr inte alltid över hur man känner och mår. Just nu mår jag skit! Punkt! Hoppas bara attt det inte blir så mkt värre än så här och att det går över relativt snabbt. Jag vet ju att jag kommer att må bättre om ett tag och det känns skönt! Att veta att man faktiskt kommer ut på andra sidan som en glad människa igen. Det är piss piss piss att må så här och jag hoppas verkligen att ingen av er behöver känna likadant.

Tidigare har jag blivit sängliggandes i ett par dagar. Den här gången kan jag inte det. Vet inte hur det ska fungera, men det måste ju göra det på ngt sätt. PBP behöver ju mat och bytas på. Helst aktiveras lite oxå...

Skit! Varför ska det vara så här???

Vet inte hur mkt det kommer att bli bloggat de närmaste dagarna. Kanske jättemkt eller ingenting alls. Återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan Gumman!!

Jag finns här för dig om du behöver ventliera och skrika på någon!!!

2009-09-17 @ 19:27:21
Postat av: Elin

Tack! Det känns skönt att veta! Du har ju varit med förut när jag har fått psykbryt... Kan meddela att det har känts bra idag även om det är lite pirrigt varje gång jag ska gå på toan...

Kram kram

2009-09-17 @ 19:59:35
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0