Kryssning.

Kollade precis mailen och fick se att jag hade fått erbjudanden från viking på olika kryssningar. Viking är inte direkt mitt förstahandsval när det gäller att åka över haven. De känns väldigt B och nötta deras båtar! De gånger som jag har åkt iaf. Nu för tiden så tar man ju det oftast rätt så lugnt när man åker båt, så man lägger märke till hur det ser ut, hur personalen bemöter en och hur maten smakar osv. Ni förstår säkert vad jag menar.

I vilket fall som helst så blir jag ju alltid så himla sugen på att åka iväg på en kryssning när jag får sånna här erbjudanden skickade till mig. Kruxet är ju bara att det gäller sön-ons och det är ju inte så himla många som kan åka då. Sen så vill man ju äta lite gott och flott närman väl är iväg och ett tu tre så har man gjort av med halva föräldrapenningen. Ta sedan ett par turer till taxfree'n så ligger man ju nästan på minus...

Ja ja, jag får väl ta och fortsätta att drömma mig bort lite. Om det är ngn som får lust att ta en tur, så hör gärna av er! Viking, Silja, Birka, grannens lilla eka, spelar inte så stor roll vilket. Bara skönt att komma bort någon eller ett par dagar och snacka lite skit och tänka på annat en stund!

    

Lägg till några...




Lite...



och till sist lite...



Mmmm, inte helt fel va?!?






Kommentarer
Postat av: Cian

Attans då att du är på tjockeriet *stoooort grattis..Jag kniper käft ;)*



Det är nämligen tjejkryssning på G den 16 oktober

Vill du följa med och vara förnuftets röst för oss övriga fyllskallar?



Ha et bäst

2009-09-24 @ 15:41:12
URL: http://galencirkus.blogg.se/
Postat av: Elin

Åååå! Det hade varit jätteroligt! Tyvär så har jag inte riktigt ekonomin för det just den här månaden. Hoppas ni får det super!

Kram kram

2009-09-25 @ 08:10:17
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0