God morgon!

I natt har jag fått sova utan avbrott! Inte ens katterna har bråkat. Gissa om det har varit skönt?!? Vaknade dock vid kvart över fyra när sambons väckarklocka ringde och kunde inte somna om. Låg bara och väntade på att PBP skulle vakna...

Somnade igen efter en timme då sambon gick hemifrån och det blev tyst hemma igen. Fick sen sova fram till klockan sex. Snacka om lyxig natt!


Vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag lade ut gravidbilden i går. Jag måste ha varit full eller nåt utan att veta. Ja ja, gjort är gjort...

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hej! hoppas allt är bra med er? måste bara säga att jag tyckte din gravbild var jättefin, du ska se mina haha, då hade du fått dig ett och annat asgarv! ;)



Kram på er!

2009-09-18 @ 18:52:39
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är bra snäll du! Jag skulle nog inte alls garva om jag såg dina bilder. Man tycker ju alltid att andra blir bättre på kort av ngn anledning...

Kram kram

2009-09-19 @ 08:04:20
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0