Promenera.

Jag har ju äntligen börjat få med mig sambon ut på promenader på kvällarna. Det tog bara sju år av tjat... Det är så himla skönt och man pratar så mkt mera med varandraän om man bara är hemma och glor.

Idag gick vi till ICA MAXI och till Wilys och handlade. Ett par olika mössor och vantar till PBP på ICA och kassler, falukorv och lite annat smått och gott som var billigt på Willys just nu.

Det var härligt friskt ute,men jäklarns vad genomblåst jag blev. Kyla är verkligen inga problem. Det är när det blåser som det blir riktigt jäklarns kallt! Jag sitter fortfarande med gåshud över hela kroppen och då var det ju ändå 1½ timme sedan vi kom hem. Minst! Ska snart ta och krypa under täcket i soffan och kolla på IDOL.

Tro't eller ej, men det här är faktiskt första säsongen av idol som jag följer. Vilka är era favoriter? Av de som sjöng igår så bara älskar jag Calle. Han som sjöng först och var invald av tittarna. Sen så gillar jag även han från Västerås. Är det Jon han heter, kanske. Ja, ni som känner mig vet ju att jag är riktigt jäklarns kass på namn, därför förklarar jag gärna lite om personer som jag ska prata om. Som en liten säkerhet, så att folk ska veta vem jag menar, även om jag ev har blandat ihop namnet med ngn annan.

Jaha, nu var det dags att slå på TVn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0