Det här med bloggar...

Jag har aldrig varit ett stort fan av bloggar. Har aldrig följt flera stycken helt slaviskt, men ta mig tusan. Det är på väg att vända.

De jag har följt tidigare var ju så klart systerysters som nu tyvär har lagts ner. Hoppas dock på en nyöppnad blogg inom kort!
Agnes och jag där Sandra talar om lite om deras liv. Trivsam och mysig blogg!
Niiinis där Nina delar med sig av sitt och sin familjs liv. Rak, ärlig och sjukt härlig blogg!
Galencirkus där Cia pratar om allt mellan himmel och jord på ett skönt sätt med mkt humor!
Spiderchick alldeles nybliven mamma som berättar om sitt liv med en massa humor inbakat.

Sen är jag ju inne på Bingos tjejs blogg lite då och då. Jag vågar inte skriva hennes efternamn, men ni vet Katrin. Äh, vad tusan jag gör ett försök... Zytomierska. Tror att jag fick till det va?!? Ska ärligt säga att jag var tvungen att googla lite. Stavning har aldrig varit min starka sida... Henne hittar ni iaf här.

Skulle gärna vilja ha några tips på flera bloggar som är värda ett besök! Inte sånna här modebloggar och fjortisbloggar bara. Som en gammal rund mamma så är inget av dessa kategorier ngt som tilltalar mig.

Jo, nu har jag varit inne på Bingos blogg oxå för första gången. Får se om han håller i längden. Annars så föredrar jag bloggar där "vanligt" folk skriver av sig. Men jag ska nog hänga kvar hos honom ett litet tag till och se om jag fastnar.

Kommentarer
Postat av: Cian

Men tack vad söt du är..Och jag som tycker jag är skittråkig på att blogga



Kram

2009-09-14 @ 07:56:24
URL: http://galencirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0