Dåligt med uppdaterande!

En stor ursäkt för det extremt dåliga uppdaterandet här på bloggen. Det är så att jag har varit och fortfarande är så sjuuuuuukt trött. Dygnet runt i stort sätt. Igår orkade jag iaf ta en promenad upp till Sandra och Agnes. Trevligt, trevligt! Sen blev det inte mkt mer gjort den dagen. Jo förresten. Halva lägenheten blev ju faktiskt städad. Kanske tar andra halvan idag. Vi får väl se...

I vilket fall så brukar jag oftast blogga på kvällarna när de andra i famlijen har gått och lagt sig. Det är liktsom lugnast så. Man slipper sura miner och gnäll då. Men nu när klockan är efter typ 18.00 så får jag använda all energi till att hålla ögonlocken öppna, vilket gör att väldigt lite energi finns kvar till hjärnan så att den kan åstakomma ett inlägg. Det är förklaringen helt enkelt.

Så här trött var jag inte alls förra gången. Jag vet att jag inte skulle skriva om det, men vad tusan. Ni är ju inte dumma och har säkert redan listat ut att jag är gravid igen. Lova bara att inte föra det vidare så är det helt ok. Jag har ju precis fått reda på det själv och det är ju så himla tidigt i graviditeten så att ingenting är säkert.

En sak som är säker är iaf att jag har drabbats av den kroniska tröttheten som det står överallt att man kan få under den här perioden. Hade jag inte alls med PBP. Hoppas bara att det inte blir halt tvärt om förra graviditeten den här gången. Jag mådde ju så sjukt bra förra gången. Jaja, jag vet att humöret blev lite hetsigare än vanligt,men det mådde ju inte jag dåligt av... ;-) Så länge jag slipper kräkas allt för mkt så är jag väl ganska så nöjd!

Som sagt så visade ju stickorna positivt så nu går vi omkring och är förväntansfulla här hemma. Den 8:e oktober bär det av till Uppsala för det första ultraljudet. Skönt att kolla så tidigt om det är ok! Fast det är ju inte så mkt man ser, men ett fungerande hjärta ärju ganska så nödvändigt för överlevnad och det är väl det och storleken på embryot som de tittar mest på, tror jag. Spännande ska det bli iaf!

Håll nu tummarna för att det ska gå hela vägen är ni snälla! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0