Dåligt med bloggande!

Riktigt dåligt med bloggande har det blivit nu under helgen! Men jag tänkte dea lite av det som vi har haft för oss.

I fredags så passade vi på att gå till parken och åka rutchkana och gunga. Riktigt roligt! Sen när vi skulle gå så var det en lite tjej som inte alls ville följa med hem... Eftersom att hon får gå så mkt som möjligt själv nu så kan hon ju bestämma lite mer genom att tex sätta sig ner och så. Det gjorde hon den här gången. Hon satte sig! Eftersom att vi var på en cykelväg långt från bilar och andra farligheter, så sa jag till sambon att vi går en bit så följer nog hon efter. Hon är ju som bekant ganska så mammig och pappig. Tror ni att hon gjorde som jag sa? NEJ!!! Hon satt först kvar på samma plätt, för att sedan börja krypa tillbaka till lekparken. Det var bara att gå och hämta henne och sätta tillbaka henne i vagnen. Då var man inte så mkt värd kan jag säga...

I lördags så skulle vi åka till Nykvarn och fira min faster som fyllde år. Vi hade gott om tid och skulle inte åka förrän vid 14-tiden. Innan det skulle vi handla och städa. Vid tio kommer sambon på att vi skulle behöva åka till IKEA. Det blev en snabbpackning och så iväg till Västerås. Handling och städning fick vänta till senare...

Handlade saker för exakt 100:-. Det var väl typ dyrare att köra dit, men vi fick iaf tag på sakerna som vi behövde. Lunch och sen fick vi åka tillbaka hem, eftersom jag hade glömt att tanka och inte vet om det ligger ngn uno x mack på vägen. Kom iaf iväg i bra tid och kom fram till Nykvarn då vi skulle. Lite negativt är ju bara det att PBP bara sov en halvtimme på hela dagen eftersom hon vaknar när man stänger av bilen och jag var ju tvungen att tanka... Men jag måste säga att hon skötte sig otroligt bra iaf!!! Hon kissade och bajsade på toaletten för första gången. Min stora duktiga tjej! Skönt var det att slippa skura ur pottan oxå!

Nu är hon galet sur på mig och jag måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0