Var glad-är trött!

Jag har varit så himla glad för att jag har varit lite piggare den senaste tiden. Det var en kortlivad glädje, för igår somnade jag i soffan straxt efter 19.30!!! Idag har jag nog lyckats hålla mig vaken så här länge tack vare att jag sitter här framför datorn... Kanske ska tillägga att klockan är så mycket som 1931 nu när jag skriver dessa rader. Fattar inte att man kan vara så här slut utan att göra någonting.

I morgon ska vi ut och äta med Sandra och Agnes. Ska verkligen bli jätteroligt! Jag gör alldeles för lite sånt. Sen så borde budgivningen komma igång någon gång de närmaste dagarna. Mötet på banken gick bra. Vi fick låna så mkt som vi tycker att lägenheten är värd. Det är tur att jag har sambon som bromsar lite i  just den frågan. Jag skulle lätt kunna haspla ur mig följande: -Oj, har han/hon bjudit 900 000:-? Hmmm, och jag som verkligen vill ha just den här lägenheten. Jag smäller till med 1,5 miljoner på en gång så hoppar nog den andra av... Hehehe! sitter jag sen och skrattar lömskt och hoppas på att mina onda vibbar ska nå den andra intressenten på ngt sätt. Tyvärr skulle det nog bli så att ägaren skulle vara den som skattade mest åt just den affären eftersom lägenheten inte alls är värd så mkt. Vi har iaf satt ett tak och jag kommer förhoppningsvis inte drabbas av plötslig galenskap just när mäklaren ringer. Visst finns det en risk, men jag ska träna på att inte säga högre summor än de som vi kommit överens om.

På fredag bär det av till Uppsala för att hälsa på gamla jobbet en sista gång. Iaf där de håller till just nu, för de flyttar om ett par veckor. Vet inte riktigt hur roligt det känns att hälsa på dem sen när de är beblandade med en massa löst folk från Årsta. Det kan väl aldrig leda till ngt bättre, eftersom de var så nära fullkomliga man kan vara. De saknade ju så klart vissa viktiga komponenter som valt att lämna stället lite tidigare än dem. Då menar jag typ Jag, Heléne, Elona, Malin, Susanne osv... En sak är säker. De kommer att höja statusen på Årsta. Det är jag säker på! ;-)
Ett stort lycka till med flytten!

Jag går och är så där smått illamående hela tiden. Det enda som hjälper är att äta någonting. Helst ngt salt som en kaviarsmörgås, popcorn, salta pinnar osv. Har även stoppat i mig några frukter, men dessa hjälper föga... Hoppas på bättring snart!

Fick reda på en jätte, jätte, jätte, jätterolig nyhet i helgen som jag har gått och väntat på i flera år. Kan inte riktigt berätta den för er ännu. Trodde att jag skulle få en liten bekräftelse idag. Hoppas verkligen att allt har gått som planerat bara! Eller kanska ännu bättre än så... Gud, jag är alldeles uppspelt över detta. Kanske är därför jag kan hålla mig uppe i några minuter lägre än igår??? Hmmm, undra om jag kan ta reda på hur det har gått på ngt sätt??? Ska nog sätta igång och undersöka saken...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vadå för rolig nyhet??????????????????

Du vet att du inte kan säga så utan att fortsätta. Jag vet ju att du har varit här i E-tuna hela helgen och vilka du har träffat så det är säkerligen någon av dem...VADÅ????



Jag har tråkigt och är alldeles ensam...vill veta :(

2009-10-13 @ 21:45:33
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är bara att ringa så kanske jag kan överväga att berätta hemligheten för dig...

Kram, syns på fredag.

2009-10-14 @ 20:48:37
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0