Skämskudden redo!

Nu ska jag ta och titta på bönderna. Jag har tagit fram stora skämskudden. Tycker verkligen att det kan bli så sjuuuukt pinsamt med dessa vanliga människor som ska gå på dater. Det skulle lika gärna kunna vara jag liktsom som inte kommer på ngt att säga eller som fnittrar hysteriskt åt ngt som inte alls var roligt egentligen.

Kan bara tänka mig var nervössvetten skulle rinna som floder längs min kropp när jag i nyktert tillstånd skulle date:a typ tio killar. Ett filmteam står brevid och tittar på och jag vet att en miljon människor kommer att sitta och titta på programmet framåt hösten, uppkrypna i sina soffor med de stora skämskuddarna framför sig...

Ändå kan jag bara inte låta bli att titta på det själv. Tror kudden kommer att användas mest på den rödhåriga. Han känns ju så där bortkommen liktsom!

Oj, ser att jag har missat början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0