Och folk vill att man ska förbjudas att prata i mobilen...

Lastbilschaufför omkörd av onanerande man

Strängnäs

En 34-årig man har gjort en polisanmälan mot en störande medtrafikant. 34- åringen är lastbilschaufför och kör regelbundet på E 20 utanför Strängnäs. I över ett år har han blivit utsatt för flera omkörningar av en man som bryter mot all form av trafikhyfs. När mannen börjar omkörningen och är i jämhöjd med lastbilen sitter han nämligen och onanerar. Mannen är nu misstänkt för sexuellt ofredande.


Herre min Gud!!!
Jag har ju som ni vet tillbringat natten i Eskilstuna. Precis när jag vaknade kom svågern in och läste den här nyheten från eskilstunakuriren för mig. Det är sjukt vilka människor det finns!

Sacka om att inte koncentrera sig på körningen. Jag vet ju iof inte hur det är för alla andra, men om jag talar för mig själv så kan jag nog säga att jag inte skulle vara världens bästa förare om jag hade det så här trevligt när jag satt och körde.

Tittade även på kommentarerna till den här artikeln och tydligen så är det flera av lastbilschafförerna på den här vägsträckan som har råkat ut för den här mannen. Han förföljer tydligen den som kör lastbilen till dess att han är färdig, eller vad man nu ska kalla det för... Ngn som tänder på lastbilschaffisar? Eller är det att runka i höga farter med möjligheten att det är ngn som kan titta på som är tjusningen? Riktigt sjukt känns det iaf! Och som sagt, en riktig kass bilförare skulle jag tro att han är under tiden han håller på iaf! Eftersom att det är många som har råkat ut för honom så kan han inte göra så mkt annat än att sitta där i bilen och gnida... Fy! Jag kommer verkligen inte att titta in i ngn annan bil på ett bra tag. Iaf inte utanför Strängnäs. Tur att jag kör och alltså koncentrerar mig på vägen...

Sen kan man ju ta och fundera ytterligare ett steg längre. Tycker den här inte fullt så normala människan om att onanera samtidigt som han visar upp sig. Det verkade ju som att han verkligen körde brevid lastbilschaffören tills han hade kommit. Vad är nästa steg? Stanna vid en busshållplats där det står barn och visa upp den där? Fy, jag ryser bara av tanken!

Ngn pervers böjelse verkar han iaf ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0