God morgon!

Relativt bra natt idag. PBP vaknade vid halv fyra och fick då komma in till oss. Vi ska ta och lägga ner det här med fem minutarn. Det är ju inte meningen att man ska hålla på med den i drygt två månader och det fortfarande fungerar så dåligt som det gör hos oss. Nu kan vi verkligen säga att vi har försökt iaf.

Nu får det gå ett tag då vi bara kör på med det som känns bra för PBP och oss. Kanske blir det bättre, kanske sämre. Det får vi helt enkelt se...

Om det inte fungerar så kan jag tänka mig att prova gradvis utsläckning.

Idag ska vi iväg på ettårs kalas. Alla de små bebisarna i Sandra och Agnes mammagrupp börjar bli stora de med! Nu är det inte så stor skillnad på PBP och dem längre. Nu börjar de kunna ha roligt tillsammans och verkligen samspela på ett sätt som de inte har gjort tidigare.

Huvudvärk idag igen. Hoppas verkligen att den går över snart, annars blir det nog till att knapra tabletter. Tror inte att jag klarar av att vara i en grupp med barn annars...

I veckan ska vi även börja simma är det tänkt. Ska bli riktigt skönt att röra lite på sig! Det är bara det att jag verkligen hatar golvet i duschen! Det är ju alldeles skrovligt. Som en enda stor inbyggd fotfil. Uuuh! Sen så gör folk så himla mkt av sin personliga hygien i badhuset. Jag hatar verkligen fötter!! Det är ngn sorts fobi antar jag. En gång så står jag och tvättar håret. Vattnet rinner ut väldigt dåligt så jag får in vattnet från personerna brevid på mina fötter. Redan här tycker jag att det är äckligt!!! Då plötsligt så ser jag hur en arm sträcker sig ut ur duchen brevid. Handen rotar runt i en necesär och gissa vad den tar fram... En fotfil!!! Snacka om jag försökte skölja ur håret så snabbt det bara går innan mina fötter får bada i gamla hudflagor från denna kvinnas fötter. Snacka om höjden av äcklighet!!! Jag ryser och mår lite småilla bara av tanken! Hur tänker dessa männickor kan man fråga sig? Tror ni att de gärna skulle vilja attj ag slängde mina hudrester på dem? Skulle inte tro det. Fy faaan vad äckligt! Hoppas den här människan hoppar ner i barnpoolen precis då ngn bebis har bajsat och kräkts på babysimmet. Det kan det gott ha! Lite bajs och kräka i håret en stund!

Ser ni mig i badhuset så ta inte fram en fotfil är ni snälla. Bläääää!!!!

   

Förstår ni mig nu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0