Det var det.

Då har ytterligare en vecka gått. Huuu! Det går så himla fort att det är svårt att hinna med!

Det känns som att det har varit en händelserik vecka. Inte direkt på så sätt att jag har varit iväg och gjort så himla mkt, men det har fått plats många känslor under veckan!

Först fick jag reda på en jättetråkig sak. Fy! Jag tycker att det är så svårt att veta vad man ska säga när det är ngt hemskt som har hänt ngn! Jag blir alldeles tafatt och säger ngt klyshigt. Jag vet ju att det egentligen inte spelar ngn större roll vad personen säger, bara man känner att den bryr sig. Så har iaf jag känt mig tidigare när jag mådde dåligt. Jag kan bara hoppas på att berörda personer vet att jag tänker på dem och vet att de går igenom en jobbig period just nu. Håller alla tummar jag kan för att allt ska kännas bra till slut!

Sen fick jag reda på ngt jätteroligt i går kväll. Ja, sambon skvallrade... Här säger jag bara grattis, grattis, grattis!!!! Skitroligt! Verkligen!


Var ju på 70års kalas för min farbror igår. Det var verkligen jättetrevligt! Träffade ett par personer där som jag tydligen har träffat förut enligt systeryster, men det hade inte jag ngt minne av, men iaf. De var verkligen jättetrevliga! Alltid kul att träffa nya personer där allting bara flyter! Det är inte så himla vanligt när det kommer till mig. Jag är ju inte direkt den tjattrigaste personen runt nya människor... Väldigt trevligt hade vi iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0