Dagen.

Tjohoo!
Idag ska vi ut och göra stan. Eller kanske inte riktigt, men vi ska iaf ta oss ut ur lägenheten ordentligt... Först ska vi iväg till öppna förskolan. Det var ju verkligen hur länge sedan som helst som vi var där! Sen har vi fått tid på BVC. Ettårskontroll. Jag antar att det är en spruta oxå. Förra gången bara ryckte doktorn PBP ur mina armar. Jag hade nästan glömt hur blyg och rädd hon var för nya människor förut, men nu när jag sitter och tänker tillbaka så måste det ju varit jättejobbigt för henne!

Doktorn tog iaf henne och skulle bestämt klä av henne och göra allt. Jag frågade lite fint om inte jag skulle göra det, men han skulle bestämt göra det själv. Tillslut var PBP riktigt hysterisk och sköterskan sa till att jag kanske skulle ta henne. Tack!!! Det var det absolut bästa den sköterskan har sagt! Den här gången så är ju hon inte riktigt lika blyg längre, eller rättare sagt, hon är väldigt mkt mer framåt än förut. Fast jag tror nog att det blir jag som fixar avklädningen och så iaf!

Det ska bli så fruktansvärt skönt att äntligen komma ut ordentligt ur lägenheten! Jag har ju varit ute till affären och även på en kortare promenad igår, men idag tror jag verkligen att jag har ork till det oxå!

Tjohoo! jag ska ut! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0