A night in heaven!

I natt har katterna varit tysta och PBP sovit utan att ge ifrån sig ett enda litet pip. Kommer inte ihåg om jag har haft det så skönt ngn gång förut. Det var helt underbart att vakna i morse vid sju och sen bara kunna ligga och dra sig till det att PBP vaknade en halvtimme senare. Känner mig faktiskt utvilad för en gångs skull.

Systeryster har ju sovit över här i natt och då har katterna sovit tillsammans med henne på madrassen hela natten. Jag tror att hon ska få flytta hit!

Underbart att få sova ordentligt iaf! Nu ska jag spendera dagen tillsammans med min underbara dotter och hennes inte riktigt lika underbara bakispappa. ;-) Han e underbar han med. Luktar bara lite mkt dagen efter i munnen och sånt tål jag inte för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0