6:e oktober.

Det är sjukt vad fort tiden går! Det har redan hunnit bli den 6:e oktober. Jag tyckte nyss att sommaren tog slut och barnen började i skolan, men inser nu hur skev tidsuppfattning jag har. Det blir nog ganska så lätt så när man går hemma och inte har de där arbetsdagarna som vanligt folk har. Känns som att dagarns flyter ihop till en enda stor massa. Det är då lite svårt att avgöra om massan innehåller 60 eller 90 dagar...

Jag som skulle hälsa på gamla jobbet innan de flyttar. Jag hade ju hur lång tid som helst på mig ju. Tyvär är det ju inte riktigt så längre... Jag får försöka ta mig dit ngn gång nästa vecka. Om det är ngn därifrån som läser, så kom gärna med förslag på vilken dag som passar er bäst.

Mamma har hunnit fylla år och snart är det pappas tur. Vi ska dit och fira i helgen. Hoppas att jag inte har hunnit smitta ngn annan i familjen till dess. Men peppar peppar, så verkar det som att det bara är jag som har åkt på just den här bacillen. Det är skönt! Det räcker med en som gnäller här hemma! Och det har jag verkligen varit duktig på den här gången! :-) Stackars sambon!!! Men men, jag får nog tillbaka det tids nog skulle jag tro... Trevlig ska det iaf bli att träffa lite släktingar och komma ut på landet en helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0