V.12

 



Nu har jag alltså kommit in i vecka 12. Fostret är 60 mm långt och väger 18 gram. Det låter mycket konstigt tycker jag! Våran bebis väger nog ett par kilon minst. ;-) Känner mig som mannen i reklamen som väger sig tillsammans med sin hundvalp och tycker att att hunden måste väga 15 kg. Han vägrar att inse att det kanske är han som har ätit några hamburgare för mkt och gått upp alla de där kilona. Vet ni vilken reklam jag menar? Så kommer jag vara fram till slutet av maj. Total förnekelse! ;-) Tror att det är det lättaste sättet att hantera viktångesten. Lådsas att barnet är gigantiskt bara helt enkelt... Kan ju hända att jag kommer att få lite lätt panik över förlossningen om jag får för mig att bebisen väger 25 kg, men det är sånt man får ta för att må bra för stunden. Det är ju så fruktansvärt långt kvar tills den ska ut så till dess kanske jag har förlikat mig med den kolossen jag har blivit vid det laget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0